تفاوت انگشتر نامزدی با حلقه ازدواج چیست؟ - اسناکالا

تفاوت انگشتر نامزدی با حلقه ازدواج چیست؟ - اسناکالا
آسنا کالا در این مطلب به تفاوت انگشتر نامزدی با حلقه ازدواج اشاره خواهد کرد.

تفاوت انگشتر نامزدی با حلقه ازدواج :

انگشتر و حلقه از زیورالاتی است که از گذشته تا به امروزی باعث زینت بخشیدن به دستان خانم ها میشود.حتی در زمان پادشاهان واشرافیان از انواع مختلف انگشتر برای نشان دادن قدرت و ثروت استفاده میکردند.

این اکسسوری نه تنها جنبه زیبایی داشته بلکه در برخی دوران ها در زندگی افراد جایگاه پررنگ و معنا و مفهوم خاصی پیدا کرده است.

حلقه برای دوران عقد ، مراسم ازدواج و نشان کردن اهمیت خاصی دارد.

استفاده ازحلقه دربین خانم ها و آقایان به صورت روزانه در منزل در محیط کار است اما دربین کسانی که درشرف ازدواج هستند متداول تر است زیرا نماد اعتماد و وفاداری به همدیگر است.

در این مقاله به تفاوت انگشتر و حلقه میپردازیم با فروشگاه آسناکالا همراه باشید .برای دیدن مقاله های دیگرآسنا کالا درمورد خریدانگشتر وچگونگی نگهداری زیورالات روی کلمه کلیک کنید.

تفاوت انگشتر نامزدی حلقه ازدواج

تفاوت انگشتر و حقله چیست ؟

برایتان حتما سوال شده که فرق بین انگشتر و حلقه چیست؟ انگشترزنانه دارای اندازه و تنوع زیادتری نسبت به حلقه هستند و با مطالعه خرید انگشترمی توانید خرید بهتری را انجام دهید.

انگشترها دارای نگین و سنگ هستند ولی حلقه ها ظریف و نازک هستند.

بعضی از حلقه ها دارای یک نگین ریزند زیرا این حلقه ها ست هستند و مخصوص عروس داماد ساده طراحی شدند.

انواع حلقه به شرح زیر است:

1-حلقه ساده :

خیلی از افراد تمایل دارند به جای انگشتر از حلقه استفاده کنند.حلقه ها میتوانند به صورت نگین و درشت یا به صورت رینگ باشند که به راحتی میشود با زیورآلات دیگر همانند دستبند زنانه یا گوشواره ست کرد.انگشتر ساده برای کسانی که سبک مینمال را دوست دارند مناسب است.

حلقه کارتیر در کنار دستبندکاریتر ست جذاب و لاکچری میشود و درمیان خانم ها وآقایان طرفداران زیادی دارد.از گذشته تا کنون حلقه های ساده برای حلقه دوم ازدواج و استفاده روزمره خریداری میشود.

تفاوت حلقه و انگشتر

2-حلقه ازدواج :

در حلقه ازدواج تفاوت حلقه و انگشتر نمایان است.معروف ترین نوع حلقه ، حلقه ست است که برای کسانی که درشرف ازدواج هستند در مدل های متنوع با طرح های یکسان ساخته میشود و معمولادر حلقه خانم ها تعدادی نگین کارشده  که درخشش حلقه را بیشتر میکند.

همانطور که میدانید اگراز سنگ های قیمتی همانند جواهرات یا الماس برای حلقه استفاده شود قیمت بالاتری نسبت به حلقه هایی که نگین معمولی دارند.

حلقه ازدواج

انواع انگشتر به شرح زیر است:

  • 1- انگشترنشان یا نامزدی:

همانطور که در فیلم ها دیده اید انگشتر نامزدی به معنای درخواست آقا از یک خانم است که با استفاده از انگشترانجام میشود که به فرهنگ هر کشوری فرق می کند. در ایران انگشتر نشان را برای نشان کردن یا بله برون خریداری میکنند.

فرق بین انگشتر و حلقه در این است انگشتر یا نگین دارد یا بدون نگین ولی درشت است و جنس این نگین از جواهرات یا الماس ساخته شده است.

برای آشنایی با انواع انگشتر میتوانید به مقاله خرید انگشتر آسنا کالا مراجعه کنید.

انگشتر نشان یا نامزدی

2-انگشتر ساده :

انواع مختلف انگشترزنانه در بازار موجود است.تفاوت انگشتر با حلقه در این است که حلقه میتواند داری چند نگین ریز باشد ولی انگشتر ساده بدون نگین است و برای مصرف روزانه و محیط کار کاری بسیار شیک و جذاب است.

انگشتر

چند نکته مهم در خرید انگشتر یا حلقه :

از آنجایی که خانم ها بسیار حساس در خرید اکسسوری هستند توصیه می کنیم در انتخاب آن دقت کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

 1-در خرید انگشتر به سایز آن دقت کنید زیرا بزرگ یا کوچک بودن باعث آسیب رسیدن و تغییر شکل ظاهری دستتان میشود.

2-اگر فردی هستید که به زیورآلات خاصی حساسیت دارید حتما از برندی استفاده کنید که ضدحساسیت باشد تا مشکلی برایتان پیش نیاید.

3-قبل از خرید انگشتر حتما از رنگ ثابت  آن مطمعن شوید.

4-برای خرید انگشترطلا یا هر اکسسوری حتما به تناژپوست خودت دقت کنید و رنگی را انتخاب کنید که دست شما را جذاب ترکند.

 خرید آنلاین حلقه و انگشتر:

با تفاوت انگشتر و حلقه آشنا شدید وهر شخص متناسب با سلیغه  و شخصیت خود اقدام به خرید زیورآلات میکند.

متناسب با شرایط جامعه و پیشرفتی که در تکنولوژی داشته ایم بیشتر افراد جامعه خرید هایی از طریق اینترنتی انجام میدهند زیرا در این روش هم در زمان صرفه جویی میشود هم میتوانید هرموقع شبانه روز اکسسوری مورد پسند را بدون استرس سفارش بدهند.

 کلام آخر :

فروشگاه آسنا کالا در این مقاله به تفاوت انگشتر و حلقه پرداخت است و با مطالعه این مقاله میتوانید مناسب با استایل و سلیقه خود انگشتربهتری خریداری کنید،میتوانید برای خرید محصولا ت به فروشگاه اسنا کالا مراجعه کنید و خرید خود را با اطمینان و ضمانت بازگشت کالا انجام دهید.

فروشگاه آسنا کالا ارائه دهنده بهترین و متنوع ترین اکسسوری ایران است که شامل انگشتر،دستبند،پابند،گردنبند،گوشواره،نیم ست وگردنبند رولباسی است .

با خرید آنلاین از فروشگاه اسنا کالا در زمانی کوتاه میتوانید سفارشات خود را در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

"با خرید از آسناکالا زیبایی خود را دوچندان کنید"

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.