خرید و تاریخچه و انواع و مشخصات انگشتر مناسب - اسناکالا

خرید و تاریخچه و انواع و مشخصات انگشتر مناسب - اسناکالا
فروشگاه اسنا کالا در این مقاله سعی دارد که در خرید و تاریخچه و انواع و مشخصات انگشتر مناسب ، مطالب را بصورت کامل شرح دهد تا در انتخاب انگشتر راهکار مناسب و سازنده ارائه داده شود.

تاریخچه انگشتر(HISTORY OF RING):

کوچک ترین انگشتر متعلق به ایران باستان بوده که به دوهزارو دویست سال پیش برمیگردد ، که هفت میلیمتر قطر دارد و 860 سوت وزن آن است که درموزه زنجان نگهداری میشود.

حتما برایتان جالب است که چه کشوری اولین بار حلقه ازدواج که نشان از تعهد میان زوجین است را استفاده کرده است، در قدیم فکر میکردند مصری ها اولین کشوری بوده که انگشتر ازدواج را رواج داده اند و بعد به کشور های دیگر انتشار پیدا کرده ولی براساس آخرین پیدایش باستان شناسان اولین حلقه ازدواج متعلق به پادشاه ایلام و ملکه ناپرسو است .

انگشتر اشکانیان موزه لندن

"انگشتر پادشاه اشکانیان که در موزه لندن نگهداری میشود"

خرید انگشتر طلا یکی از لذت بخش ترین خرید ها درمیان خانم ها و دختران است و خرید انگشتر مناسب ، یک کار هوشمندانه است .انگشتر یکی از پرکاربرد ترین زیورالاتی است میان خانم ها و آقایان، چه به صورت مداوم یا  در مراسم خاص استفاده کنند.

این اکسسوری زیبا وسیله ای است که زیبایی خاصی به دستان شما میدهد و معمولا جنبه عاطفی و معنوی دارد.در زمان های قدیم مدل های انگشتر کم بوده و پادشاهان انگشتر به دست داشتند که نشان از قدرت و ثروتشان  بوده است .

اما امروزه مدل های متنوع زیادی در بازار وجود دارد که میتوانید با سلیقه خود از آنها استفاده کنید.امروزه انگشتر کاربردهای متنوعی دارد مثلا: برای شروع ازدواج عروس و داماد حلقه ازدواج میخرند، برای هدیه دادن به دوستان و عزیزان یا نشان کردن دختر مورد علاقه استفاده میشود.

 در این مقاله فروشگاه آسنا کالا قصد دارد که انواع انگشتر و موارد استفاده آن را به شما ارائه دهد ، پس تا آخر این مقاله مارا همراهی کنید.

انتخاب انگشتر

آشنایی با انواع انگشتر:

همانطور که گفته شد انگشتر انواع مختلف که هر کدام معنا و مفهوم خود را دارد.در مقاله گذشته تفاوت انگشتر و حلقه را بیان کردیم.در اینجا به انواع انگشتر که حلقه نیز شاملش میشود می پردازیم.

  • 1- انگشتر نامزدی یا انگشتر نشان:

انگشتر نشان یا همان نامزدی از زیورآلاتی است که افرادی که قصد ازدواج دارند برای نشان کردن یا خاستگاری از طرف مقابلشان اقدام به خرید انگشتر زنانه میکنند.انواع مختلفی انگشتر نامزدی وجود دارد و معمولا نگین درشت یا تک نگین است.

انگشتر نامزدی یا نشان

  • 2- حلقه رینگ یا انگشتر تعهد :

حلقه رینگ یک انگشترزنانه ای است که کسانیکه ازدواج کردند یا قصد ازدواج دارند برای نشان تعهد و پایبندی و وفاداری از آن استفاده میکنند.

این انگشتر یک رینگ ساده و بدون نگین است و به صورت ست برای خانم ها و آقایان است و برای مصرف روزانه و محیط کار مورد استفاده قرار میگیرد.

حلقه رینگ یا انگشتر تعهد

  • 3- انگشتر یا حلقه ست ازدواج :

انگشتر یا حلقه ست مخصوص عروس و دامادها است که برای مراسم عروسی یا عقد انتخاب و خریداری میشود.این نوع انگشتر مدل های مختلف در بازار دارد و با انواع نگین و سنگ های قیمتی در طرح های مختلف موجود است و نشان از تعهد و وفاداری دو طرف به یکدیگراست و در دست چپ قرار میگیرد.

انگشتر یا حلقه ست ازدواج

4-انگشترماه تولد:

پرطرفدارترین زیورالات انگشتر ماه تولد است.این سبک انگشتر زنانه از سنگ ماه تولد و نمادی که مربوط به سال تولدست تولید شده است.

به عنوان نمونه انگشتر زنانه با نمادعقرب مخصوص متولد آبان ماه طراحی شده است.

این انگشتر راه میتوانید برای هدیه به دوستان و عزیزانتان انتخاب کنید، این انگشتر برای استفاده روزمره و مراسم دوستانه و محیط کار بسیار مناسب است.

انگشتر ماه تولد

5-انگشتر کوکتل :

انگشتر یا حلقه های کوکتل اندازه ای بزرگ تر از انگشترهای زنانه معمولی  و دارای نگین و سنگ های درشت هستند.

این مدل برای خانم ها که علاقه به زرق و برق دارند و معمولا از جواهرات ساخته شده، گزینه مناسبی است.انگشتر کوکتل در دست راست استفاده میشود ومیتوان در مراسم های مختلف و روزانه استفاده کرد.

انگشتر کوکتل حلقه

6- انگشتر خوشه ای :

انگشتر خوشه ای معمولا از سنگ و نگین های مختلف و در اندازه های متنوع ساخته شده است.این انگشتر در مراسم رسمی مناسب است ولی برای استفاده روزمره مناسب نیست.

انگشتر خوشه ای

انواع مدل های انگشتر ترند و پرطرفداردر دنیا :

امروزه هر خانمی جعبه اکسسوری دارد که انواع زیورالات را درون آن نگه میدارد.از انواع زیورآلات انگشتر زنانه به دلیل زیبایی و جذابیتی که دارند به یک ترند جهانی تبدیل شده و در زمینه مد و فشن کاربرد زیادی دارد.داشتن اطلاعات در زمینه انگشتر زنانه باعث میشود شما انتخاب بهتری داشته باشید.

*برای اطلاعات بیشتر در زمینه تمیمه یا دستبند انگشتری میتوانید به مقاله ای که فروشگاه آسناکالا تهیه کرده مراجعه کنید.

1-انگشتر برند تیفانی (TIFFANY RING):

از گران ترین و لوکس ترین انگشتر و جواهرات میتوان به انگشتر تیفانی اشاره کرد و بخاطر کیفیت و طرح های جذابش محبوبیت خاصی بین خانم ها دارد.

 انگشتر تیفانی در مدل های نگین دار وساده در سراسر جهان  دید میشوند.

انگشتر تیفانی TIFFANY

2- انگشتر برند کارتیر (CARTIER RING):

برند کارتیر ساخت کشور فرانسه است که محبویت و خواستار زیادی بین افراد مختلف دارد.

طراحی و کیفیت انگشتر زنانه کارتیر باعث شده که به یکی از ترندهای اکسسوری دنیا تبدیل شود.

طراحی ساده و لاکچری این برند کارتیر باعث شده که خانم ها و آقایان اشتیاق زیادی به این نوع انگشتر داشته باشند و این خاصیت ساده بودن باعث شده که این اکسسوری از مد نیفتد.

انگشتر کارتیر CARTIER

  • 3- انگشتر برند آلبرنادو (ALBERNADO RING):

انگشتر آلبرنادو بخاطر گوی های متعدد و رنگارنگ که دارد باعث شده که طرفداران زیادی رابه خود جلب کند. اکسسوری های آلبرنادو از جمله انگشتر و دستبند ساده و دستبند النگویی آن  در سال 2021 یک ترند جهانی اعلام شد و در بین بانوان و هنرمندان محبوبیت پیدا کرد.

انگشتر آلبرنادو ALBERNADO

4-انگشترسولیتر (SOLITAIRE RING) :

انگشتر های سولیتر یکی از گران بها ترین وجذاب ترین اکسسوری های دنیا به حساب می آید و چند سالی است که  انگشترسولیتر تبدیل ترند جهانی شده است.

این انگشتر زنانه بخاطر الماس درشت که در وسط قرار گرفته درخشندگی خاصی دارد که این ویژگی ، باعث شده که نگاه بسیاری از بانوان را به خود جلب کند.

این انگشتر را میتوان برای نشان یا مراسم نامزدی استفاده کرد.قیمت بالای این انگشترزنانه باعث متمایز شدن آن از بقیه مدل ها شده است.

انگشتر سولیتر SOLITAIRE

5-انگشترونکلیف و لویی ویتون (VAN CLEEF & LOUIE VITON) :

این نوع انگشتر زنانه ساخت کشور فرانسه است که در مدل ها و طرح های مختلف با نگین های جواهری ساخته شده که توانست با کیفیت عالی که دارد جایگاه خاصی را بین اکسسوری جهانی پیدا کند.

انگشتر ونکلیف و لویی ویتون

چند نکته مهم در خرید انگشتر:

1-در خرید انگشتر به سایز آن دقت کنید زیرا بزرگ یا کوچک بودن باعث آسیب رسیدن و تغییر شکل ظاهری دستتان میشود.

2-اگر فردی هستید که به زیورآلات خاصی حساسیت دارید حتما از برندی استفاده کنید که ضدحساسیت باشد تا مشکلی برایتان پیش نیاید.

3-قبل از خرید انگشتر حتما از رنگ ثابت  آن مطمئن شوید.

4-برای خرید انگشترطلا یا هر اکسسوری حتما به تناژ پوست خودت دقت کنید و رنگی را انتخاب کنید که دست شما  را جذاب ترکند.

خرید آنلاین انگشتر زنانه:

با انواع انگشترزنانه آشنا شدید وهر شخص متناسب با سلیقه و شخصیت خود اقدام به خرید زیورآلات میکند.

متناسب با شرایط جامعه و پیشرفتی که در تکنولوژی داشته ایم بیشتر افراد جامعه خرید هایی از طریق اینترنتی انجام میدهند زیرا در این روش هم در زمان صرفه جویی میشود هم میتوانید هرموقع شبانه روز اکسسوری مورد پسند را بدون استرس سفارش بدهند.

 

کلام آخر :

فروشگاه آسنا کالا در این مقاله به تفاوت انواع انگشتر پرداخته است و با مطالعه این مقاله میتوانید متناسب با استایل و سلیقه خود انگشتر بهتری خریداری کنید،می توانید برای خرید محصولا ت به فروشگاه اسنا کالا مراجعه کنید و خرید خود را با اطمینان و ضمانت بازگشت کالا انجام دهید.

فروشگاه آسنا کالا ارائه دهنده بهترین و متنوع ترین اکسسوری ایران است که شامل انگشتر، دستبند، پابند ، گردنبند،گوشواره، نیم ست و گردنبند رولباسی است .

با خرید آنلاین از فروشگاه اسنا کالا در زمانی کوتاه میتوانید سفارشات خود را در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید. 

"با خرید از آسناکالا زیبایی خود را دوچندان کنید"

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.