معنی انگشتر درهر انگشت نشانه چیست؟ - آسنا کالا

معنی انگشتر درهر انگشت نشانه چیست؟ - آسنا کالا
معنی انگشتر در انگشت شست،اشاره،وسط، حلقه و انگشت کوچک چیست؟در این مقاله معنی انگشتر در هر انگشتر را توضیح داده ایم و گفته ایم که انگشتر در هر انگشت نماد و نشانه چیست

معنی انگشتر درهر انگشت نشانه چیست؟

انگشتر یکی از رایج ترین زیورآلات در بین تمامی افراد جامعه است.انگشتر های زنانه در طرح ها و مدل های مختلف در بازار موجود هستند که شما متناسب با سلیقه و استایل خود انتخاب کنید.بعضی ها انگشتر را فقط برای زیبایی دست خود استفاده میکنند ولی بعضی افراد با استفاده انگشتر در هر انگشت میخواهند مفهوم خاصی را با شما بازگو کنند.

 با فروشگاه آسنا کالا همراه باشید تا انتهای مقاله با مفهوم انگشتر برای هر انگشت آشنا شوید.

برای دیدن مقاله های دیگرفروشگاه اسناکالا مانند خریدانگشتر ، تفاوت انگشتر نامزدی وحلقه نامزدی و چگونگی نگهداری و تمیز کردن زیورآلات به وبلاگ مراجعه کنید.

بسیاری از ما از انداختن انگشتر هر انگشت بصورت دلبخواهی استفاده می کنیم و توجهی به معنای کارمان نداریم.

معنای دست راست و چپ برای انگشتر:

در ابتدا معنا و مفهوم دست ها را میگوییم ،دست راست که بیشتر انسان ها دست راست هستند به دست عمل و دست چپ به دست احساس و فکرمعروف هستند.

اکثر ما انگشتی که برای حلقه است را میشناسیم زیرا مربوط به ازدواج است و اگر اشتباه بیندازیم معنای اشتباهی به دیگران میرساند ،اما باید با معنای دیگر انگشتان آشنا شوید تا بتوانید انگشتر زنانه و انگشتر مردانه متناسب را انتخاب کنید.

انگشتر در انگشت کوچک:

انگشتر در انگشت کوچک

انداختن انگشتر در انگشت کوچک هیچ معنای مذهبی و اعتقادی ندارد ومعنای آن سخنوری است.

کسانی که انگشتر را در انگشت کوچک خود می اندازند معمولا افراد باهوش ،سخنور و با روابط عمومی بالایی هستند.

بعضی ها بر این باورند،کسانی که از این انگشترزنانه در انگشت کوچک خود استفاده میکنند انسان های هستند که حافظه قوی دارند و کوچک ترین خاطرات درذهنشان ثبت میشود.در علم ستاره شناسی انگشت کوچک نشانه از ستاره عطارد است.

معمولا برای این انگشت انگشترهایی طراحی میشوند که ظریف و نازک باشند تا جلوه خاصی داشته باشند.نکته جالب در فرهنگ چینی ها این است که معتقد هستند اگر کسی انگشتری در انگشت کوچک دست راست خود بیندازد دیگران رادرک میکند و شریک زندگی خوبی است.

انگشتر در انگشت حلقه:

انگشتر در انگشت حلقه

با این انگشت بیشتر افراد آشنایی داریم که دردومین انگشت دست چپ قرار دارد و معنای تعهد و وفاداری را نشان میدهد.بعضی کشور ها هم انگشت دوم دست راست را انگشت حلقه میدانند ولی دراکثر کشورها همان انگشت دوم را به حساب می آورند.

وقتی که ازدواج می کنید و پیمان وعهدی بین دونفر بسته میشود از انگشتر حلقه استفاده میکنند.

حتما برایتان جالب است که بدانید که از کجا استفاده از حلقه درانگشت دوم مرسوم شده است؟

از کشور ایتالیا و شهرروم سرچشمه گرفته است و مردمان آنجا بر این باور بودند که خون ازانگشت دوم سمت چپ به قلب منتقل میشود.

بعضی ها وقتی داخل یک رابطه جدی قرار میگیرند از این انگشت برای انگشتر خود استفاده میکنند تا عشق و علاقه خود را نشان دهند.هرکشوری رسم و رسوم خاص خود را دارد مثلا در ترکیه انداختن انگشترزنانه در دست راست انگشت دوم نشانه نامزدی است ولی در چین براین باورند که کسی ازاین انگشتر استفاده میکنند توانایی آموزش مدرسی بهتری دارند.

انگشتر در انگشت وسط:

انگشتر در انگشت وسط

معنای انگشتر درانگشت وسط به معنای زیبایی و مسئولیت پذیری است.بسیاری از افراد در صدد تغییر خود به صورت مداوم به سمت بهترشدن هستند،اگرشما نیز جزو این افراد هستید توصیه می کنم از انگشت وسط حتما استفاده کنید.بعضی افراد برای اینکه توضیحی به کسی ندهند از انگشتر برای انگشت وسط خود استفاده می کنند.

در ستاره شناسی استفاده از انگشتردر انگشت وسط به ستاره زحل برمیگردد،فلزمخصوص این سیاره خاکستری است و بهتر است از انگشتر استیل استفاده کنید.

اگر به جنبه روانشناسی بپردازیم این کسانی که از انگشترزنانه دروسط استفاده میکنندمیخواهند جلب توجه کنند و می خواهند مورد توجه قرار بگیرند.

انگشتر برای انگشت اشاره:

انگشتر در انگشت اشاره

استفاده از انگشتر در این انگشت نشانه قدرتمندی است و کسانی که از این انگشت برای انگشتر خود استفاده میکنند اعتماد به نفس بالایی دارند.در ستاره شناسی این انگشت نماد سیاره مشتری است که که نماد رهبری و قدرت است.انگشتری که برای این انگشت استفاده می کنید از جنس قلع یا طلا و نقره باشد.

جالب است بدانید که یهودیان وقتی نامزد میکنند انگشتر را در دست راست وقتی ازدواج میکنند در انگشت اشاره به نشانه تعهد و وفاداری به دست میکنند.

انگشتر درانگشت شست:

انگشتر در انگشت شست

انداختن انگشتر در انگشت شست نماد سخاوت وثروت است برای همین انگشتری که برای این انگشت طراحی میشودبزرگتر وزیباتر میسازند و کسانی که آرزو و افکاربزرگ دارند از این انگشت برای انگشترخود استفاده میکنند.بعضی ها بر این باور هستند خانم هایی که از انگشتر در دست چپ شست خود استفاده میکنند کسانی با اخلاقیات آقایان تندخو و لجباز هستند.

خرید آنلاین انگشترزنانه :

با مفهوم انگشتر در هر انگشت آشنا شدید ومی توانید متناسب با سلیقه و شخصیت خود اقدام به خرید زیورآلات کنید.

متناسب با شرایط جامعه و پیشرفتی که در تکنولوژی داشته ایم بیشتر افراد جامعه خریدهایی از طریق اینترنتی انجام میدهند زیرا در این روش هم در زمان صرفه جویی میشود هم می توانید هرموقع شبانه روز اکسسوری مورد پسند خود را بدون استرس سفارش بدهند.

 کلام آخر :

فروشگاه آسنا کالا در این مقاله به مفهوم انگشتر در هر انگشت پرداخته است و با مطالعه این مقاله می توانید مناسب با استایل و سلیقه خود انگشتر بهتری خریداری کنید،میتوانید برای خرید محصولا ت به فروشگاه اسنا کالا مراجعه کنید و خرید خود را با اطمینان و ضمانت بازگشت کالا انجام دهید.

فروشگاه آسنا کالا ارائه دهنده بهترین و متنوع ترین اکسسوری ایران است که شامل انگشتر،دستبند،پابند،گردنبند،گوشواره،نیم ست وگردنبند رولباسی است .

با خرید آنلاین از فروشگاه اسنا کالا در زمانی کوتاه میتوانید سفارشات خود را در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

 "با خرید از آسناکالا زیبایی خود را دوچندان کنید"

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.