11 مدل قفل گوشواره و انواع قفل گوشواره و کاربرد آن - اسنا کالا

11 مدل قفل گوشواره و انواع قفل گوشواره و کاربرد آن - اسنا کالا
انواع قفل گوشواره ، قفل گوشواره میخی ، قفل گوشواره لولایی ، قفل گوشواره فرنچ بک یا اهرمی ، قفل گوشواره فشاری ، قفل گوشواره کلیپ فرانسوی ، قفل فرنچ وایر یا قلاب ماهی ، قفل اهرمی یا لوربک ، قفل گوشواره پیچی ، قفل گوشواره توپی ، قفل عقب یا پشت گوشواره و...

معرفی کلی از قفل گوشواره:

یکی از پرکابردترین اکسسوری که بین خانمها طرفدار دارد گوشواره است که در جعبه اکسسوری خانم ها جای گرفته است و درمدل ها و رنگ های مختلف در بازارارائه شده است که این اکسسوری زیبا توسط یک قفل به گوش شما وصل میشودکه باعث میشود نیوفتد و احتمال گم شدن آن را کم میکند.

فروشگاه آسنا کالا درصدد است که شما را با انواع قفل گوشواره آشنا کند تا بتوانید زیورآلاتی متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

برای دیدن مقاله های دیگر ازجمله خریدگوشواره ، خرید گردنبند ، خرید زنجیر،انواع قفل دستبند و گردنبند،چگونگی نگهداری و تمیزکردن زیورآلات به وبلاگ آسنا کالا مراجعه کنید.

انواع قفل گوشواره پشت

انواع قفل گوشواره:

1-قفل گوشواره لولایی (hinged back):

به این قفل، قفل گوشواره زین بند گفته می شود.این قفل با ضربه محکم بسته میشود،این قفل برای گوشواره حلقه ای بیشتر استفاده میشود،در بالای گوشواره حالت منحنی دارد که داخل قفل میرود و محکم می شود.

قفل گوشواره لولایی

2-قفل گوشواره فرنچ بک یا اهرمی (kindney wires):

معنای لاتین این قفل کلیه مانند است و برای گوشواره های سفارشی استفاده میشود ، دارای یک حلقه عادی است که باعث میشود که گوشواره زنانه از گوش نیفتد،این قفل از یک سیمی است که برای گوشواره آویز استفاده میشود ولی برای همه گوشواره های ناودانی قابل استفاده نیست.

قفل فرنچ بک یا اهرمی

3-قفل گوشواره فشاری(latch back):

این قفل دارای لولایی در پشت گوشواره است با یک چفت مستقیم که در گوش قرار میگیرد و باعث میشود که این گوشواره از گوش نیوفتد و این قفل برای گوشواره حلقه ای سبک قابل استفاده است.

قفل گوشواره فشاری

4-قفل گوشواره کلیپ فرانسوی (French clip back):

اسم دیگر این قفل گوشواره امگا است بر گرفته از شکل امگا است به همین دلیل این نام را برای این قفل نامگذاری کردند،گیره فرانسوی آن باعث میشود که محکم در گوش قرار بگیرد ، این قفل فضای بیشتری از گوش را دربرمیگیرد و باعث میشه فشار کمتری به گوش وارد بشود و درد کمتری را متوجه بشوید.

قفل گوشواره کلیپ فرانسوی

5- قفل فرنچ وایر یا قلاب ماهی (fish hook):

این قفل همانطور که از اسمش مشخص است از یک سیمی که همانند قلاب ماهی درست شده که به اندازه کافی بزرگ است و نیاز به کمک دهنده دیگری ندارد و معمولا برای گوشواره طلا و الماسی استفاده نمیشود و برای گوشواره هایی مثل دانگر و گوشواره قطره ای استفاده میشوند.

قفل گوشواره فرنچ وایر قلاب ماهی

6- قفل لوربک (lever back):

این قفل برای گوشواره های سنگین استفاده میشود و دارای میله ای شبیه قلاب ماهی گیری است و دارای محفظه ای که داخلش فنر قرار گرفته که گوشواره را بتوان محکم در جای خود قرار دهد.این قفل برای گوشواره های ناودانی و قطره ای استفاده میشود.

قفل گوشواره اهرمی یا لوربک

7-قفل گوشواره میخی (puch back post):

این قفل را نیز قفل گوشواره پروانه ای می گویند،این گوشواره داری میخی است که از گوش رد میشود و توسط پروانه ای که در پشت میله قرار میگیرد و باعث میشود گوشواره محکم در گوش قرار بگیرد و هنگام استفاده از این قفل باید مراقب باشید که اگر قفل پروانه ای باز شود احتمال افتادن و گم شدن گوشواره زیاد می شود.

قفل گوشواره میخی یا پوش بک

8-قفل گوشواره پیچی (screw back post):

به این قفل گوشواره کلاچ نیز گفته میشود که دربین مردان بخاطر پیچی بودن آن طرفداران زیادی پیدا کرده است.این قفل شبیه قفل میخی است با این تفاوت که به صورت پیچی است باعث محکم نگه داشتن در گوش میشود و زمان بیشتری برای قفل کردن آن میبرد و برای گوشواره گرانبها استفاده میشود.

قفل گوشواره پیچی یا اسکریو بک

9-قفل گوشواره توپی (ball back post):

این نوع قفل جدیدترین مدل قفل است که حالت یک گوی در پشت گوشواره قرار میگیرد و پیچ میشوند و حالت جواهری به آن میدهد و برای گوشواره های پیچی بیشتر استفاده میشود.

قفل گوشواره توپی یا بال بک

10-قفل عقب یا پشت گوشواره (lock back post):

این قفل یکی از مطمئن ترین قفل هاست که به پشت گوشواره ای معروف است و برای گوشواره میخی و پیچی استفاده میشوند و جنس آن از جنس خود گل میخ است.

قفل عقب گوشواره

11-پشت گوشواره ای یا گارد تثبیت کننده (stabilizer guard):

این قفل دراز جنس فلز یا پلاستیک لغرنده است که به عنوان قفل محسوب نمیشوند ولی برای گوشواره های سنگین استفاده میشود که فضای بیشتری را احاطه کنند و درد کمتری احساس  میکنید.

پشت گوشواره ای یا گارد تثبیت

خرید آنلاین اسنا کالا :

با انواع قفل گوشواره آشنا شدید ومی توانید متناسب با سلیقه و شخصیت خود اقدام به خرید زیورآلات کنید.

متناسب با شرایط جامعه و پیشرفتی که در تکنولوژی داشته ایم بیشتر افراد جامعه خرید هایی از طریق اینترنتی انجام میدهند زیرا در این روش هم در زمان صرفه جویی میشود هم می توانید هرموقع شبانه روز اکسسوری مورد پسند خود را بدون استرس سفارش بدهند.

 کلام آخر :

فروشگاه آسنا کالا در این مقاله به شناخت انواع قفل گوشواره پرداخته است و با مطالعه این مقاله می توانید مناسب با استایل و سلیقه خود گوشواره بهتری خریداری کنید،میتوانید برای خرید محصولا ت به فروشگاه اسنا کالا مراجعه کنید و خرید خود را با اطمینان و ضمانت بازگشت کالا انجام دهید.

فروشگاه آسنا کالا ارائه دهنده بهترین و متنوع ترین اکسسوری ایران است که شامل انگشتر،دستبند،پابند،گردنبند،گوشواره،نیم ست وگردنبند رولباسی است .

با خرید آنلاین از فروشگاه اسنا کالا در زمانی کوتاه میتوانید سفارشات خود را در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

 "با خرید از آسناکالا زیبایی خود را دوچندان کنید"

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.