همه چیز درباره برند سواروسکی

همه چیز درباره برند سواروسکی
در سال ۱۸۹۵ شخصی به نام دانیل سواروفسکی شرکت سواروسکی تاسیس کرد که سازنده شیشه، کریستال های تزئینی و جواهرات و لوازم جانبی لوکس بود. سواروسکی تولیدات مختلف در زمینه چشم پزشکی مانند عدسی و شیشه عینک، شیشه تلسکوپ و دوربین اسلحه شکاری نیز مشغول به کار هستند.

سواروسکی SWAROVSKI

سواروسکی یا سواروفسکی یکی از برندهای بین المللی و بزرگ مطرح در زمینه تولید بدلیجات و کریستال های خاص است با آسناکالا همراه باشید تا با برند سواروسکی و موارد استفاده آن، به طورکامل آشنا شوید.

موسس برند سواروسکی کیست؟

در سال ۱۸۹۵ شخصی به نام دانیل سواروفسکی شرکت سواروسکی را تاسیس کرد.شرکت سوارسکی سازنده شیشه، کریستال های تزئینی و جواهرات و لوازم جانبی لوکس بود. سواروسکی علاوه بر کریستال و لوازم لوکس تولیدات مختلف در زمینه چشم پزشکی مانند عدسی و شیشه عینک، شیشه تلسکوپ و دوربین اسلحه شکاری نیز مشغول به کار هستند.

استفاده از سواروسکی در بدلیجات

کریستال های سواروسکی در انواع جواهرات مانند انگشتر سواروسکی، گردنبندسواروسکی، دستبند سواروسکی، گوشواره سواروسکی و... استفاده میشوند. شرکت سواروفسکی طرح های مختلف برای زنان و مردان تولید میکند و بخاطر کیفیت بسیار بالایی که داردمحبوبیت در سراسر جهان کسب کرده است. کریستال های سواروسکی فقط  رو محصولات سواروسکی نیست بلکه میتوان طلا و نقره نیز باشند. اگر از زیورآلات ژوپینگ استفاده کرده باشید حتما بعضی ازنگین ها را دیده اید که درخشش بسیار بالایی دارد از جمله برندهای که از کریستال های سواروسکی استفاده کرده است میتوان برند ژوپینگ را نام برد. از آنجایی که هر کاری که محبوبیت خاصی پیدا کند حتما کار تقلبی آن نیز در بازار پیدا میشود. در بازار ایران میتوان کریستال های سواروسکی را در درجه بندی مختلف یافت کرد که هرچه جلا و درخشندگی بیشتری داشته باشد کیفیت کار بالاتر است ارزش بیشتری دارد و قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

چگونگی از زیورآلات سواروسکی مراقبت کنیم

کریستال های سواروسکی دقیقا مانند جواهرات ارزشمند است و باید بسیارمراقب باشید و باید از آب و مواد شیمیایی دور نگه داشت و در هنگام ورزش استفاده نشود که صدمه نبیند. در هنگام شناو آرایش از بدلیجات سواروسکی را در بیاورید و بعد استفاده کنید.برای تمیز کردن آن میتوان از با پارچه نرم تمیز کرد.

چگونه کریستال سواروفسکی را تمیز کنید

زیورآلات سواروسکی از درخشندگی و زیبایی بالایی دارد اما بعضی مواقع با یک مشکل تبدیل میشود. کریستالهای سواروسکی از یک لایه آبکاری طلا یا آبکاری رادیوم پوشیده شده که برای تمیز کردن آن باید دقت انجام داد.

تمیز کردن سواروسکی

روشهای ساده ای برای تمیز کردن آن وجود دارد که در پایین به آن اشاره میکنیم. ۱.در یک دست جواهرات سواروسکی را بگیرید و در دست دیگر پارچه کتانی یا پنبه ای و به آرامی تمیز کنید.میتوانید از دستکش پارچه ای نیز استفاده کنید که رد دست بر روی محصول باقی نماند و باعث طول عمر بیشتر زیورآلات سواروسکی میشود. ۲.کریستالها رو بصورت دانه به دانه در دست بگیرید و به صورت دایره ای با دستمال خشک تمیز کنید.اگر سواروسکی رو به صورت دوره ای و مرتب تمیز کنید درخشش و زیبایی آن را میتوانید سالیان سال حفظ کنید.

خواص کریستال های سواروسکی

سنگ های سواروسکی در ایران شناخته شده است . کریستال های سواروسکی خواصی ندارند ولی برش هایی که روی سنگ ها دارد که با عبور نور از آن حالت سه بعدی میگیرد.

نمایندگی سواروسکی کجاست؟

فروشگاه آسناکالا نمایندگی رسمی محصولات سواروسکی را دارد که هر محصول با بگ و جعبه و کارت گارانتی تقدیم دوستان میشود. در این بخش آسناکالا با سواروسکی و محصولات آن وچگونگی نگهداری آن آشنا شدید.

مقالات دیگر: تفاوت بدلیجات ژوپینگ و طلاروس در چیست؟

انواع محصولات سواروسکی

۱.دستبندسواروسکی

دستبندهای سواروسکی به دو صورت النگویی و زنجیری در بازار موجود است و برای دیدن قیمت دستبند سواروسکی کلیک کنید.

۲.انگشترسواروسکی

انگشتر سواروسکی در حالت فری سایز است که مناسب هرسایز انگشت است.برای دیدن قیمت انگشترسواروسکی بر روی انگشترسواروسکی کلیک کنید.

۳.گردنبندسواروسکی

گردنبندهای سواروسکی در مدل های مختلف وجود دارد و متناسب با سلیغه شما طراحی شده است و کریستالهای سواروسکی در طرح ها و اندازه های مختلف استفاده شده است.برای دیدن نمونه های بیشتر و قیمت گردنبندسواروسکی بر روی گردنبندسواروسکی کلیک کنید.

۴.گوشواره سواروسکی

گوشواره‌ای سواروسکی در ابعاد و رنگ های مختلف با انواع قفل میخی وحلقه ای و....در بازار دیده میشه. خلاصه در این مقاله با انواع زیورآلات سواروسکی آشناشدید و اینکه این برند مختص فقط سواروسکی نیست و شرکت های همانند ژوپینگ و طلا و نقره از کریستالهای در محصولاتشان استفاده میکنند.هرچقدر این درخشندگی بیشتری داشته باشند کیفیت کریستال ها بیشتر است و برای نگهداری زیورآلات سواروسکی نگهداری بالایی را نیاز دارند.

راههای ارتباطی با آسناکالا تلفن: 09153242035 - 09923249327 - 05133392456

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.