تفاوت بدلیجات ژوپینگ و طلاروس در چیست؟

تفاوت بدلیجات ژوپینگ و طلاروس در چیست؟
مقایسه بصورت کامل بین بدلیجات ژوپینگ و طلاروس صورت گرفته است و شما را در انتخاب بین این دو بدلیجات راهنمایی کردیم ، امیدواریم که از خواندن این مطلب استفاده برده باشید.

تفاوت بدلیجات ژوپینگ و طلاروس در چیست؟

دربازار انواع طلاها و جواهرات موجود است و حتما برای شما سوال بوده که آیا ژوپینگ بهتره یا طلاروس؟در این برندها مدل های مختلف در بازار موجود است که دوام و ماندگاری یکسانی باهم ندارند ، برای اینکه کاملتر با تفاوت طلاروس و ژوپینگ آشناشوید با فروشگاه آسناکالا همراه باشید.

طلاروس:

طلاروس از مخلوطی از مس و برنج است و رنگی طلایی دارد ودرصد مخلوط کردن  مس و برنج مشخص نیست و تنها چند شرکت در چین وجود دارند که این محصولات را تولید میکنند و ترکیب آن را هنوز فاش نکردند.طلاروس از قرن 19میلادی تولید شد وبخاطر تنوع بالا و قیمت مناسب تا به امروزه طرفداران خاص خود را دارد .

ژوپینگ:

ژوپینگ یکی از مطرح ترین برندهای جهان است که در سال 1987 در چین تولید شد.ژوپینگ بخاطر  کیفیت زیورالات و بدلیجاتی که دارد طرفداران بیشماری پیداکرده است که محصولات آن شامل گردنبند زنانه و مردانه، دستبند، انگشتر،گوشواره، پابند و .... است.

در ساخت برند ژوپینگ از مس با آب طلا و رادیوم استفاده می شود و برای طراحی از نگین های با کیفیت و زیبا استفاده میکند و این نگین ها به صورت مخراج کاری هستند و احتمال افتادن نگین در آنها وجود ندارد.برند ژوپینگ در زیورالات بخاطرآبکاری طلا و ظرافت و زیبایی آن و تنوعی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است.

برند ژوپینگ متناسب سلیقه جامعه اقدام به تولید می کند و قبل عرضه به بازار از سیستم کنترل کیفیت رد میشوند و اگر محصولی معیوب باشد درصدد رفع آن اقدام میکنند اگر درست نشد کلا وارد بازار نمیشود همین باعث شده برند ژوپینگ دارای کیفیت بسیار بالایی داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی های بدلیجات ژوپینگ ضدحساسیت بودن و درخشندگی بالای آن است و بخاطر روس طلایی که در آن استفاده شده تغییر رنگ نمیدهد ولی پیشنهاد فروشگاه آسناکالا به شما برای ماندگاری بیشتر این زیورالات این است که در هنگام استفاده عطر و ادکلن ، صبرکنید تا عطر روی بدن خشک بشود و بعد استفاده کنید و از تماس این زیورالات با مواد شیمیایی قوی مانند وایتکس جلوگیری کنید.

مقایسه طلاروس با ژوپینگ:

طلا یکی ازفلزات با ارزش جهان است ونماد ثروت و قدرت است .در جهان انواع طلا وجود دارد که یکی از آنها طلاروس است که تنوع در گردنبند زنانه و مردانه دستبند انگشتر پابند گوشواره و.... دارد.

در طرف دیگر برند ژوپینگ قرار دارد که در چین تولید میشود که جنس آن ازمس با روکش طلا و رادیوم است که باعث کیفیت بالا و جلوه در بدلیحات ژوپینگ شده است.

اگربخواهیم طلاروس را با ژوپینگ مقایسه کنیم ، جنس مواداولیه آن است که طلاروس از مس و برنج درست شده است ولی ژوپینگ از مس با روکش طلا یا رادیوم تشکیل شده است ولی طلاروس هیچ ر وکشی ندارد و همین مورد باعث میشه که حتی بدون روکش طلا دوام رنگ بالایی داشته باشد.دیگر تفاوت طلاروس با ژوپینگ در قیمت است برند ژوپینگ قیمت بالاتری از طلاروس دارد .

از نظر کیفیت هردو برند کیفیت بالایی دارند و از نگین های با کیفیت و زیبا که جلوه خاصی به زیور الات داده است.

تفاوت دیگر طلاروس با ژوپینگ این است که طلاروس به هیچ مواد شوینده حتی وایتکس حساس نیستند ولی باید مواظب باشید  پودربهداشتی برخوردی نداشته باشه که باعث سیاهی بدلیجات شما می شود. ولی برند ژوپینگ به عطرو ادکن حساس هستند ودر حین استفاده عطر و ادکلن بزارید عطر خشک شود بعد بدلیجات خود را استفاده کنید مواظب باشید که موادشوینده قوی مانند وایتکس به بدلیجات برخورد نکنند.

برای خرید بدلیجات ژوپینگ و طلاروس داخل فروشگاه آسناکالا شوید و درقسمت دسته بندی ها زیورالاتی که مورد نیاز هستند قرار گرفته و در صورت پسند ثبت سفارش کنید و اگر درمورد محصولی سوالی دارید قسمت پشتیبانی همکاران ما به سوالات شما پاسخگو هستند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.