10 راه برای هماهنگ کردن جواهرات، بدلیجات و زیورآلات با لباس و رنگ پوست شما

10 راه برای هماهنگ کردن جواهرات، بدلیجات و زیورآلات با لباس و رنگ پوست شما
آیا در پیدا کردن نحوه هماهنگ کردن جواهرات برای هماهنگی با لباس خود مشکل دارید؟ آسناکالا در این مطلب برخی از نکات و ترفندهای مورد علاقه شما را آورده است.

10 راه برای هماهنگ کردن جواهرات، بدلیجات و زیورآلات با لباس و رنگ پوست شما

چه چیزی ناامید کننده تر از انتخاب لباسِ مناسب است؟ تلاش برای انتخاب جواهرات مناسب برای همراهی با آن.

داشتن انتخاب بسیار خوب است، اما تعداد زیادی از آنها می توانند لباس پوشیدن را به چیزی وحشتناک تبدیل کنند. اگر آشنا به نظر می رسد، یک لحظه فکر نکنید که تنها هستید! زنان در سراسر جهان هر هفته – اگر نه هر روز – در این مخمصه گیر می‌کنند!

در واقع، زنان به طور متوسط ​​90 دقیقه در هفته را در کمد خود صرف انتخاب لباس می کنند.

جواهرات جزء اصلی این مجموعه هستند، پس چرا هنگام لوازم جانبی تصمیمات آگاهانه نگیرید؟

در اینجا نحوه هماهنگی کامل جواهرات آورده شده است:

  1. جواهرات متناسب با موقعیت

زیورآلات مچ دست آویزان وقتی با کیبورد تایپ می کنید چندان خوب کار نمی کنند. اگر برای محل کار لباس می پوشید (و قصد دارید در محل کار زیاد تایپ کنید)، ممکن است بخواهید از النگو و دستبندهای آویزان خودداری کنید.

چنانچه کار شما فعالیت بدنی دارد ، از دستبندهای آویزدار استفاده نکنید.

حتماً در نظر داشته باشید که کجا می روید، چه کاری انجام خواهید داد، و چگونه جواهرات به بینندگان می رسد.

مقالات دیگر:نماد و سمبل 12 ماه سال + نکاتی جالب درباره متولدین هر ماه چیست؟

  1. الگوهای شلوغ و جواهرات ساده دست به دست هم می دهند

از طرف دیگر، جواهرات پر سر و صدا و آراسته می توانند شرایط را خراب کنند، مهم نیست چقدر عالی باشند. مدل های شلوغ و جواهرات وحشی می توانند به سرعت زیبا شوند.

 به جای لوازم جانبی که خودنمایی می کنند، دستبند، ساعت و گوشواره را در نظر بگیرید.

 حتی جنس لباس نیز باید در نظر گرفته شود. اگر کمد لباس دارای پارچه‌های پر دوخت یا ژولیده باشد، زیورآلات تزیین شده می‌توانند به همان اندازه که روی یک چاپ شلوغ هستند، چسبناک شوند.

  1. از گوشواره برای برجسته کردن چهره استفاده کنید

لباس پوشیدن شما ممکن است مناسب باشد، اما اگر قصد دارید چهره خود را به ستاره نمایش تبدیل کنید، یک جفت گوشواره برجسته بردارید. می دانید، آنهایی که زرق و برق دار هستند که چشمان شما را برجسته می کنند.

 شکل صورت خود را در نظر بگیرید و اینکه کدام جفت بیشترین تلاش را برای نشان دادن تفاوت های صورت شما می کند.

 برای مثال، خانم‌هایی که صورت‌های قلبی دارند، ممکن است گوشواره‌هایی را در نظر بگیرند که در قسمت پایین باریک نمی‌شوند. خانم‌هایی که صورت‌های بیضی دارند باید گوشواره‌های مثلثی و ناودانی را در نظر بگیرند تا استخوان‌های گونه‌شان را نشان دهند.

  1. جواهراتی که رنگ پوست را تحسین می کنند

جواهرات نباید فقط با لباس شما هماهنگ باشند. زنانی که این روزها در لوازم جانبی برنده می شوند، می دانند که چگونه رنگ پوست خود را با جواهرات خود برجسته کنند.

 جواهرات نقره ای یک رنگ استاندارد است که بیشتر رنگ های طبیعی را روشن می کند.رنگ طلایی به ویژه با موهای تیره تر و پوست مات هماهنگ می شود.

 رنگ پوست های سردتر با نگین های قرمز، بنفش و آبی به خوبی هماهنگ می شود. همچنین، زیورآلات نقره ای یک انتخاب عالی برای رنگ پوست های سردتر است.

 رنگ‌های پوست گرم‌تر علاوه بر فلزات زرد با سنگ‌های جواهر زرد، نارنجی و سبز به خوبی جفت می‌شوند.

  1. ترکیب جواهرات گرم با رنگ های سرد

یاقوت‌ها، الماس‌های قناری و جواهرات کهربا به تنهایی زیبایی را بیان می‌کنند. این رنگ ها آتشین و بلندپروازانه هستند و نسبت به سیاه و سفید عالی به نظر می رسند. اما آیا فکر می کردید که می توانید آنها را با رنگ های مخالف خود جفت کنید؟

 سنگ های قیمتی گرم به خوبی با مواد آبی یا بنفش ساده جفت می شوند. به عنوان مثال، مجموعه ای از یاقوت سرخ در بالای یک تاپ آبی سلطنتی، ظاهر را با یک مدل جسورانه کامل می کند.

  1. ترکیب جواهرات سرد با رنگ های گرم

یک علم پشت تطبیق رنگ ها در مد وجود دارد. بسیاری از استایلیست ها برای الهام از چرخه رنگ استفاده می کنند.

 چرخه رنگ به شما می گوید که همانطور که سایه های گرم و سرد در یک جهت با هم ترکیب می شوند، برعکس نیز ترکیب می شوند. سنگ های قیمتی سبز تیره و آبی تیره روی لباس زرد یا نارنجی ظاهر می شوند.

 ایجاد تعادل بین رنگ های سرد و گرم اساساً چیزی است که لوازم جانبی به آن نیاز دارد. سعی کنید جواهرات و لباس‌ها را هماهنگ کنید تا زیباترین نمونه‌های «جذب مخالف» باشند.

مقالات دیگر:لباس متناسب با فرم اندام بانوان و رنگ مناسب چیست؟

  1. الماس بهترین دوست یک دختر است

این چیز جدیدی نیست. الماس ها از زمانی که هزاران سال پیش توسط مردم کشف شدند در جواهرات ثابت شده اند.

 و دلیل خوبی وجود دارد که آنها برای مدت طولانی چنین جواهرات محبوبی بوده اند: الماس با هر چیزی مطابقت دارد!

 مطمئن نیستید که چگونه جواهرات را با لباس خود هماهنگ کنید؟ یک جفت الماس را انتخاب کنید. (مکعب زیرکونیا هم مدل بدی نیست.) الماس سفید کلاسیک به عنوان یک منشور در زیر نور عمل می کند و تمام رنگ هایی را که ترکیب آن را تشکیل می دهند به نمایش می گذارد.

 سر بالا، کل طیف در آنجاست.

  1. مروارید سفید و لباس های دریایی

شما نمی توانید مروارید را از سنگ استخراج کنید. در عوض، متخصصان برای صدف غواصی می کنند یا مرواریدهای خود را در یک محیط شبیه سازی شده پرورش می دهند.

 بنابراین، این که مرواریدها به‌ویژه آن سایه‌های رنگ‌هایی را که در دریا یافت می‌شوند تحسین می‌کنند، نباید شوکه شود. از آبی و آبی پررنگ گرفته تا سبز و خاکستری، این جواهرات دریایی به بهترین وجه با سایه های مختلف آب اقیانوس جفت می شوند.

  1. طلایی، سیاه و سفید

مطمئن شوید که جواهراتی که مشکی یا طلایی هستند، ظاهری ساده و قدرتمند را به خودی خود، با لباس های ساده و کلاسیک هماهنگ کنید.لباس سیاه کوچک با جواهرات طلای درخشان یا سنگ های قیمتی اونیکس به خوبی عمل می کند.

 یک لباس ساده و ساده (مانند یک لباس مسطح سیاه یا سفید) جواهرات سیاه و طلایی را مانند یک هنر دکو به نمایش می گذارد.

  1. لباس های بهار و تابستان را با رنگ های سرد ست کنید

هوای روشن و طراوت لباس های بهاری و تابستانی با رنگ های خنک و طبیعی عالی به نظر می رسد. سنگ های قیمتی مانند توپاز آبی یا پریدوت سبز را در مقابل پارچه ها یا طرح های نرم و خنثی امتحان کنید.

 با ترکیب رنگ های طبیعی با هم، لباس خود را به چیزی الهام گرفته از طبیعت تبدیل کنید.

جواهرات را مانند یک لوازم جانبی متخصص هماهنگ کنید!

برای هماهنگ کردن جواهرات مانند یک ستاره، دانش و بینش زیادی لازم است. خوشبختانه، اکنون چند نکته واقعی در اختیار دارید تا ظاهر خود را کامل کنید و بخشی از زمان انتخاب لباس خود را از بین ببرید.

 اگر به گردنبندها، آویزها، گوشواره ها، دستبندها و انگشترهای نفیس نیاز دارید، به مجموعه زیورآلات آسناکالا نگاه کنید.

امیدواریم در این مطلب به درستی نحوه ست کردن زیورآلات و بدلیجات را لباسهایتان توضیح داده باشیم و از اینکه در این مقاله ما را همراهی کردید کمال تشکر را داریم.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.